Uitvindingen die het leven makkelijker (moeten) maken

De pizzaschaar 

Persoonlijk vind ik dit echt een uitvinding voor mannen maar het is te koop op eenkadovoorvrouwen.nl voor slechts 22,- hoef je nooit meer te martelen met die onhandige pizzarollers die na twee keer snijden bot zijn. Al kun je er voor 22,- een hoop inslaan bij die beroemde Zweedse meubelgigant. 

De bananensnijder 

Nou is het snijden van bananen niet iets wat ik dagelijks doe, sowieso zijn die dingen zo zacht dat het je wellicht met een lepel zelfs wel lukt. Waar dit geniale ding te krijgen is kon ik helaas niet vinden maar misschien dat je hier je pizza roller voortaan voor kan gebruiken?

Kruidenschaar

Kruiden snijden is niet voor iedereen weggelegd, een chefkok draait zijn hand hier niet voor om maar die verse kruiden blijven maar uit mijn handen glippen. Als het me al lukt om ze te snijden is gelijke stukjes helemaal onmogelijk. Maar dit alles is nu verleden tijd met deze super handige kruidenschaar. Veel andere doeleinden kan ik er momenteel niet voor bedenken maar ik zie potentie.

Boekenopenhouder

Stel, je hebt een nieuw boek gekocht van behoorlijk wat pagina’s. Zeker boeken met een zachte cover vallen snel dicht, zeer vermoeiend voor je vingers en als je een boek leest wil je vaak juist even ontspannen. Handige uitvinding dus, uiteraard bedacht door een Japanner maar ook in Nederland te krijgen.

De super paraplu 

Dat geen enkele Hollander hier mee loopt verbaasd me eigenlijk wel, deze geweldige uitvinding is wederom bedacht door een Japanner. Toch vind ik deze wel zeer geschikt voor ons regenachtige kikkerlandje. Het heeft ook wel iets als iedereen hiermee op straat loopt toch?

Plaats een reactie